Δευτέρα 6 Απριλίου 2020

11 Μάθημα: Ασκήσεις σχεδιασμού

.



Ασκήσεις σχεδιασμού


Ασκήσεις μαθητών από τα πρώτα τους βήματα.





Από ασκήσεις μαθητών:
Πολυθρόνα σκηνοθέτη με 8γωνη γλάστρα




Από ασκήσεις μαθητών:
Νοιώθουμε άνετα που πατάμε στο έδαφος! Στο σχέδιό κρατάμε το κέντρο βάρους, σύνθεσης και τόνων σκιάς, στην στην βάση και όχι στο άνω μέρος του έργου μας.
Αριστερά το αρχικό σχέδιο είναι έκκεντρο, γιατί τόνισε σχεδιαστικά και τονικά τη σύνθεση στο άνω μέρος.
Τονίζοντας σκιά και φόντο στο κάτω μέρος του έργου η σύνθεση ισορροπεί καλύτερα!

ΠΡΟΣΟΧΗ: Είναι κάνονας με εξαιρέσεις.
Ο κλασική σκέψη αναζητά ισορροπία στην σύνθεση μας!
Αν όμως θέλω να περιγράψω στο έργο μου το παράδοξο, αποσταθεροποιώ τη σύνθεσή τονίζοντας το άνω της τμήμα.
Π.χ: Για να δείξω δυναμισμό σε πορτραίτο, επιλέγω ενεργητικά στοιχεία. Η πλάτη κοντά στο άκρο του έργου και αφήνω εμπρός του περισσότερο κενό, να έχει χώρο δράσης.
Κατακόρυφα, αφήνω χώρο επάνω για να νοιώθει άνετος.
Για να προκαλέσω, θα "κολλήσω" το πρόσωπό του στο άκρο του έργου, αφήνοντας περισσότερο χώρο στην πλάτη. Έτσι τον έχω τιμωρήσει να βλέπει ...τοίχο.
Το ίδιο αν τον κολλήσω στην οροφή να ασφυκτιά!
Δεξιά, η διαφορά στο γυάλινο ή πλαστικό μπουκάλι!


Ευχόμαστε σε όλους,
Καλή Σπουδή με πολλά σκαλιά γνώσης,
για ποιοτικά καλύτερο κόσμο!

Χρήστος Τυρεκίδης



Κατάλογος Μαθημάτων:

Κοινοποιήσετε τα δωρεάν μαθήματα με κλικ, κάτω στο εικονίδιο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου